joi, 19 iulie 2012

Dau o saptamana de mare pe una de munte!

    Ieri a fost o zi tare draguta. Inca de dimineata am avut 2 ore la serviciu foarte interesante. De prin mai sa zicem, se anunta ca vom primi vizita fetelor din contabilitate cu care colaboram in centrala. Si de atunci de cand am aflat am zis ca trebuie sa le cunosc, caci trebuia sa descopar persoana prietenoasa din spatele telefonului careia incerc sa ii trimit in fiecare dimineata mailurile in timp util si cu care vorbesc ori de cate ori am o problema. Mai mult decat atat, cand vorbeam cu Simona la telefon aveam impresia ca vorbesc cu colega mea de banca din liceu (glasul si felul ei de a fi o asemanau asa de mult cu fosta mea colega).
   Dupa ce am intrat pe usa, au fost mega surprinse de ce tanara sunt, cu toate ca eu nu ma mai simt ca la 20 de ani... Dar trecand peste cele doua ore care s-au scurs rapid, intalnirea asta a fost pentru mine ca un workshop, am avut multe de invatat. Si m-am bucurat de prezenta lor in filiala noastra.
    Apoi am plecat cu iubitul meu pe coclaurile judetului Sibiu, dupa clientii lui. Am ajuns la Agnita, un oras mort as putea zice dar in care am vazut si o zona foarte frumoase de case. Si tot umbland prin zona aia, am ajuns la Dealu Frumos.

    Ce este Dealu Frumos?

     Dealu Frumos reprezinta satul din judetul Sibiu, la doar 3 kilometri de Agnita in care se gaseste o pancarta care ne atentioneaza ca tocmai am trecut prin locul fizic care se gaseste fix in centrul Romaniei.
              


www.ramona-strinu@blogspot.com
Centrul Romaniei

    A fost interesant sa trecem si pe acolo, chiar nu credeam ca exista un punct demarcat ca fiind centrul
tarii noastre.Seara, destul de tarziu, am ajuns acasa.

    Si cum mai sunt vreo doua saptamani jumatate pana la concediu Octavian tot a cautat cazare pentru a merge la mare. Eu mi-am declarat interesul in a merge pe litoralul nostru. El insa tot cauta cazare pe Bulgaria si Grecia. Pana aseara cand am avut o revelatie. M-am gandit ca nu stiu cat de bine mi-ar prinde sa stau la plaja 5 -6 zile mai ales pe canicula asta. M-am gandit ca ar fi mai bine la munte, si uite asa am zis : Dau o saptamana de mare pe o saptamana la munte!

   Intial ne-am propus sa facem cateva trasee din care sa alegem. Orsova si Valea Nerei, Apuseni, Maramures sau Moldova si Bucovina. Am picat de acord sa alegem Moldova si Bucovina. Astfel in concediu ar urma sa combinam 2-3 zile de strand (eu zic maxim 2! - la alegere din Praid, Lacul Ursu,Targu - Mures si Piatra Neamt), cu 2 zile de urcat in Ceahlau pe Varful Toaca. La asta am adauga vizitarea Humulestiului lui Creanga, a parcului tematic din Targu - Neamt, a manastirilor din Molova si cetatilor de scaun din Piatra Neamt si Suceava. Am da o fuga si pana la Ipotesti ca nu stiu cand am mai putea ajunge in judetul Botosani. La final daca ne-am incadra in 7 nopti de cazare ne-ar tenta sa urcam si la Pietrele Doamnei din masivul Rarau. Si pot spune ca ne-ar fi suficient.
   Ceea ce ar ideal in momentul asta, ar fi sa nu ne sucim. Mie imi surade ideea, dar pana Octavian nu se intoarce de la Sinaia de la sedinta nu stiu cat o sa mai vorbim de asta. Mi-as dori ca saptamana viitoare sa ne facem planurile in amanunt si sa nu dam inapoi fata de ceea ce am vorbit aseara!



6 comentarii:

  1. Frumos :D Sincer si eu as da o sapt de mare pe munte si de obicei ergem la mare ca sa-i fac pe plac la al meu om .. Eu va urez succes si sa va iasa asa cum va doriti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca de luni incolo sa incepem sa creionam traseul si sa ne apucam de rezervari!

      Ștergere
  2. Inseamna ca eu sunt mai norocoasa ca si eu si el iubim mai mult muntele si drumetia, deci cand este vorba de ales nici nu se pune problema :)))).

    Nu zic ca nu imi place marea, dimpotriva, o ador. Dar nu sunt genul care sa lancezeasca prea multe zile pe plaja, la soare, obsedata de bronzat, fara sa faca nimic altceva. Pentru mine ideal este un loc cu mare&plaja, munte si ceva orasele/sate interesante de vizitat, astfel incat sa imbin, o zi una o zi alta.Din pacate nu prea multe locuri sunt asa.

    Va doresc o vacanta minunata,sa fie asa cum va doriti astfel incat sa fiti fericiti amandoi si sa va bucurati de ea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Larisa... Si eu sunt norocoasa ca si iubitului meu ii place muntele, insa eu sustineam sus si tare ca na, vreau la mare daca tot e vara. Dar cum spuneai si tu, cand m-am gandit mai bine mi-am dat seama ca nu suntem genul care sa lancezim pe plaja la soare ( 6-7 zile ) si am adoptat ideea asta cu muntele combinat cu strand si orase/obiective de vizitat. Insa ma repet, sper sa nu ne sucim iara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati facut o alegere foarte buna...eu am mers cand eram foarte mica, insa locurile sunt de-a dreptul superbe: oamneii stiu sa pretuiasca altfel timpul, iar voi veti gasi cu siguranta linistea pe care o cautati. Inca ceva, daca tot ajungeti in zona, nu ratati binecunoscutele manastiri!

    RăspundețiȘtergere