vineri, 16 martie 2012

Primul concediu pe 2012(Partea 1)

  La inceput de decembrie, intr-o perioada exagerat de aglomerata la serviciu trebuia sa ne stabilim concediul pentru anul urmator...si cum eram prima care puteam sa imi exprim optiunea datorita faptului ca doua dintre colege erau libere am dat un telefon ajutator...Cui? Iubitului meu ca doar ne stabilim concediul impreuna.
  Asa ca trebuind sa-mi fixez o saptamana in una din primele 3 luni am ales saptamana 5 - 12 martie.
  Unde puteam merge? Pai dupa experienta din Ungaria toate planurile noastre de a merge la Praga au fost date peste cap. Si cum deciziile la noi se ia pe ultima suta de metri degeaba cautam o destinatie in Romania caci o schimbam de la o saptamana la alta...Ne doream sa ajungem in Moldova sau Maramures dar ne doream sa le vedem cand natura prinde viata si totul este verde...
  Pana la urma am ales sa mergem 3 zile la Busteni pe care sa le combinam cu cate 2-3 zile petrecute la fiecare dintre noi acasa, ocazie buna sa ii vizitam si pe parintii nostri.
  Duminica trecut bine de pranz am plecat spre Dragasani. Ne facusem deja planuri sa mergem a doua zi la Salina Ocnele Mari dupa ce vom participa la un meci de tenis la Ramnicu Valcea al iubitului meu ( deh, pasiunile lui!!!). Am ajuns spre seara, am stat de povesti si ne-am facut planuri pentru a doua zi.
  A doua zi am plecat spre Ramnicu Valcea, am asistat la meci si cum se prefigura o zi insorita de primavara cum nu mai vazusem de cateva luni, nu ne-am oprit la Salina asa cum ne propusesem ci am mers mai departe. Sa profitam de soare, hai la Horezu!!!
  Am ajuns la Horezu unde am admirat mai mult de jumatate de ora minunatiile locului. Si am si cumparat un cadou pentru mama iubitului meu: o incapatoare oala de sarmale de lut:













Urmeaza o scurta plimbare prin Horezu dupa care ne indreptam spre Manastirea Hurezi:








  Si cand ne intoarcem acasa trecem si pe la Manastirea dintr-un lemn, manastirea care ma impresionase mai mult decat cea de la Cozia:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu